• ris
    • BibTeX

Zarządzanie marketingowe organizacjami pozarządowymi : - uwarunkowania i rekomendacje

Hernik, Joanna.

Tytuł:

Zarządzanie marketingowe organizacjami pozarządowymi : - uwarunkowania i rekomendacje

Autor:

Hernik, Joanna.

Współtwórca:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny (Szczecin). ; Wydawnictwo Uczelniane.

Temat i słowa kluczowe:

marketing ; organizacje pozarządowe ; zarządzanie

Wydawca:

Wydawnictwo Uczelniane Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego

Miejsce wydania:

Szczecin

Data wydania:

2016

Język:

Streszcz. w jęz. ang. i niem.

Typ zasobu:

praca habilitacyjna

Źródło - sygn. oryginału:

E_2263

OPAC WWW kat. online:

kliknij tutaj, żeby przejść

Prawa:

Umowa zawarta pomiędzy ZUT w Szczecinie i autorem

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Główna ZUT

Poproś o dostęp

Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.

W jaki sposób chciałbyś wyświetlić ten obiekt?

Zastosuj